Buku Catatan Matluthfi


Haiiiii.
Hari ni, 5 Februari 2015 
(05022015 cantik tarikh tu ngahngah)

Gua puasa. Ehem.
Lunch hour tak tau nak buat apa, nak solat pun belum masuk waktu.
Sooooo terajin pulak nak singgah kedai buku MPH kat tepi jalan tu.

Finally, dapat jugak sambar buku boyfriend gua ni..
Nidiaaaaa nak tunjuk kat ang..


Tudiaaaaaaa~ Tudiaaaaa~

Cover warna-warni baq anggggg...

Agak jakun sikit di situ yeee..
Walaupun gua dapat buku ni lambat sikit daripada orang lain,
tapi gua tetap puas hati sebab beli guna duit sendiri bahaha.
Penat tunggu berapa bulan entah semata-mata nak tunggu buku ni di'restock'.


Ni muka surat belah dalam. Hensem baq ang hohoho~

Setelah membelek buku ni selama beberapa minit, dapatlah dibuat sikit rumusan.
Buku ni menceritakan sikit sebanyak pasal life beliau, pasal isu semasa dari perspektif beliau,
alaaa macam yang beliau kupas dalam video, haaa macam ni lah dia kupas dalam buku.
Pastu ada unsur2 kelakar jugak tang loghat kedahnya keluaqqqqq hahahaha~



Buku ni ada 2 versi bahasa iaitu BM dan BI, tapi kupasan tu tengok keadaan jugaklah.
Ada part yang guna BM, tapi part masa dia belajar kat Aussie BI okey, power BF gua ni haha.
Pastu ada poem, ada syair, ada sajak, pantun, belasah la semuanya ada (ye ye je aku ni)..

Kesimpulannya, selain mengisi waktu terluang dengan menonton Running Man dekat 
youtube masa chambering ni, boleh jugak baca buku MatLuthfi yang ohsem neh youallsss.
Tak sia2 beli woi! Gua siap dapat diskaun lagi ekekeke~
Baru belek2 dah rasa best. Tu belum baca siap dengan feeling lagi. 
Best sebab banyak gambar beliau dalam kot. 
Puas hati tenung lama2 ahaks!

Sesuai untuk dibaca oleh semua golongan.
Budak kecik pun suka kot sebab banyak gambar dalam ni.
Errr member gua cakap, gambar lecturer hensem kitorang pun ada dalam buku ni tapi muka surat berapa entah gua pun tak tahu. Nanti dah tahu gua kasi tau sama lu olang ok? Mihmihmihmihmih..


p/s: Teringin nak jumpa idola gua ni suatu hari nanti. Well yahh, hopefully... =P

1 comment:

Komen Selagi Boleh