Azam 2015


Assalamualaikum semua... ^__^

Bye 2014. Hello 2015!!!

Masuk tahun ni, dah dekat enam tahun jugak lah saya berblog.
Terima kasih sebab sudi stalk blog saya yang tah hape hape ni.
Actually tadi dah taip separuh entry pasal azam tahun baru tapi tak sempat nak save.
Tiba-tiba internet corrupt soooo entry tu hilang begitu sajee.
Soooo takdelah azam tahun ni yang akan dikongsikan HAHAHA.

Cuma pesan saya, dalam duk sibuk menetapkan azam, jangan lupa pesan Amin Idris ni.


Lima langkah jeee, tak banyak ponggggg...


Ini sudah cukup buat saya tersenyum untuk permulaan tahun 2015 HAHA~
Harga minyak dah turun. Harga makanan dan barang harian haremmmm nak turun. 
Minyak turun harga pun pengusaha stesen minyak bising takut bisnes diorang melingkup. 
Masa minyak naik buat untung juta-juta senyap je layan sendiri. Hehe..


Okeyyy sekian saja entry saya di tahun baru yang penuh bermakna ni.
Selamat mengejar azam anda. Jangan hangat-hangat taik ayam dah ler ekekee...


Di mana ada kemahuan, di situ ada jalan. Stay cute Nadia gagaga~


Wishing everyone a supercute New Year!



p/s : Gua ada uncle nama Azam, kau hadeee? =P

No comments:

Post a Comment

Komen Selagi Boleh