Selamat Berkenalan


Hello hai..
Saya terlupa yang saya ni adalah seorang blogger.. =P
Sekarang ni saya berazam nak aktif balik berblog kahkah!
(mcm tak caye)

Actually saya teruja sebab dapat officemate yang kaki blogging niii wee~
Pepagi datang office dah dengar dia ketuk2 keyboard taip entry baru HAHA.
Ini memang RARE sebab susah nak jumpa kawan blogger face-to-face zaman sekarang.
FYI kawan2 blogger saya ramai kat alam maya je.
Sedih awww sosbob~


Memang rezeki lah dapat kerja dekat sini.
Kawasan agak strategik cuma parking sangat2 lah limited.
Tak kisah la semua tu, janji saya dapat habiskan chambering saya tahun depan.
Wish me luck.


Jom berkenalan dengan officemate baru saya!
Nama dia Nurul Siti Sakinah, tapi nama manja dia Nieyna huahua.
Korang boleh stalk blog dia kat SINI okeyy.
Baik budaknya, sopan santun, single lagi rasanya miahaha~
Abang2 yang jual sate kat kedai bawah semua cakap muka kitorang hampir sama.
Tapi saya rasa Nieyna ni spuloh kali ganda lagi lawa wawawawa~


Gambar ni rembat kat FB dia.
Kuat selfie budak ni miahahaha!

Muka dia flawless sebab dia pakai produk best, kalau nak tahu produk apa dia pakai boleh tanya sendiri lah yeeee, pastu jangan lupa beli lebih sikit nanti bagi kat saya satu ke dua bijik.. =P




p/s: Tak sabar nk tunggu budak praktikal masuk sini bulan tiga nanti hohoo.. =D

2 comments:

Komen Selagi Boleh