~ Counting Days ~


Hello sayang!
Jemputlah datang ke Majlis Konvo saya bulan 11 nanti..!!!
Sooo entry kali ni just nak share jadual sidang konvo saya jek.




Actually ramai ingat saya ni bdk FUU, hangpa tak tawu ka ceq ni FPI? Lol~
Memang dah habit saya setiap kali kalau terjumpa kawan baru atau makcik2 
yang tengah survey untuk cari calon menantu saya biasa cakap; 
"Saya amekk law.." instead of "Saya amekk syariah.." 
bila depa dok tanya course yang ceq belajaq kat UKM tuh.
Nampak tak permainanaya kat situ hahaha!
Eh? Pape jela. Sama je kot..
Hakikatnya dua2 benda tu saya belajar.
Tak kisah dari fac mana, janji akhlak terpelihara.
Erk kaitan sangat.



SO TADAAAAAA~~~~




Kalau tak nak jumpa saya pun takpe (ada pulak aku heran)
Jumpalah kenalan anda yang lain di UKM tuuu bahahahaha~!

TAPI kalau nak jumpa, bolehlah roger.
Sesi bergambar bersama peminat Nadia Elena SEBELUM, SEMASA dan SELEPAS
majlis konvo akan dibuat tanpa sebarang cas lol~

Sidang 4 : Sila cari jubah warna hitam yang menawan.
Sidang 7 : Cari jubah kuning durian belanda made in Malaysia.
Kalau tak jumpa? Misscall.. hahahaha~

Haaaa pastu ni nak ingatkannnnn...
Datang tak payah ler rajin and baik hati sangat nak bawak bunga or teddy bear bagai.
Saya tak perlukan hadiah pooonnnnnnnnnnnnnnn.................. 
(padahal memang berharap sigh! T_T)


Ah panjang lak cter.
Datang jelah nanti ye! Banyak pulak kerja nak buat ni.
Babababababai sayangkuuuuuuussskusss~
See you soonnnnnnnnn~~~~~~


No comments:

Post a Comment

Komen Selagi Boleh