Dulu Satu Sekolah, Sekarang...


Hai! Terajin pulak nak update hari ni.
Well yah, sekarang ni ramai tol kawan2 sebaya yang dah kahwin.
Alhamdulillah, saya tumpang gembira hehehehe.. ^_^
Diam tak diam, ada kawan yang sama2 belajar kat sekolah maahad dulu,
kini sudahpun selamat diijabkabulkan menjadi suami isteri.
So entry kali special untuk depa noh.

To be spesific, kedua2 pengantin tu dari Maahad Muar la senang cakap.
Dah la satu sekolah, sama batch pulak tu hehehehehehe~
Let's check it outtt~!!!


Fahmi & Azidah


Huzaifah & Suhana


Akmal & Fathiah


Rafii & Bainun


Khairudin & Faezah


Afzul & Aini


Fauzie & Hajar

Ni baru yang kahwin satu batch dgn saya, belum kira batch lain lagi hihi..
Opsss ada lagi tapi tak sempat nak rembat pic Sanusi & Farahin.
Setakat ni ada 8 pasangan. Campur saya nanti mungkin jadi 9 HAHA~
Sekolah lain ada jugak ke yg kahwin ramai2 satu batch ni? Gempak siut hehe.
Sama cantik sama padan kan diorang?
Mabruk. Barakallahu 'alaikum..
Lepas ni buat entry pasal kawan2 yang kahwin sesama dari UKM.
Kalau ada lah kan, tapi rasanya memang ada kot! 
So tungguuuuuu~ Jeng jeng jenggggg.... =P


No comments:

Post a Comment

Komen Selagi Boleh