Super Duper Senior's Wedding Reception

Hai uolssssss.. tajuk nak english kekonon, tapi entry BM jugak LOL~
Seperti yang satu dunia maklum, saya ada kelas setiap hari Sabtu, ek ehem..
Haaaaaaa so bila dah ada kelas tu, saya agak jarang jugak lah pergi kenduri2 kahwin ni.
Kecuali kalau wedding tu buat dekat2 area UKM atau di mana2 tempat yang saya rasa wajar dan sempat untuk diterjah, makanya saya akan pergi, tapi mostly memang tak lah, kesian kat kawan2 yang duk invite pi majlis depa, siap hantar kad bagai, last2 takkkk jugak datang si nadia ni hehehe... =)

Serius saya minta maaf sgt2, harap xde yg terasa hati tsk tsk... ='(

Tapiiii bila saya dah buat keputusan untuk pergi, insya Allah saya pergi jugak, tak kira lah tempat tu jauh beribu batu pun saya sanggup datang, dengan syarat, wedding tu tak jatuh pada hari Sabtu lahhh hahaha. Arghh panjang tulllll bebel, macam biasa, jom kita terus pada tajuk.

Super duper senior yg dimaksudkan: Abang Fatah dan Kak Ain.. =)
Mereka adalah subjek utama dalam entry kali ni haha.
Dan seperti yang satu dunia maklum, dulu saya pernah study kat KUIM, 
satu dunia juga maklum yg saya ni boleh dikategorikan sbg pelajar kesayangan, gitew..
Abang Fatah dengan Kak Ain ni dedua senior KUIM la senang cakap.
Tu je point dia sebenarnya hahaha...

Actually saya tak terkejut pun bila dapat tahu yang diorang nak kahwin.
Sebab sebelum ni pun memang dah pernah jumpa diorang, camne tah boleh terrrrapat,
mungkin sebab Kak Tasha kot, Kak Tasha ni pulak BFF Abang Fatah,
bayangkan jela dulu masa diorang study kat KUIM, dua ketul tu jela student dlm kelas,
Iyeee tak tipu, Abg Fatah dgn kak Tasha, just imagine how close they are,
Diploma Undang-undang dan Syariah (DUUS),
kira masa tu DUUS ni course baru lagi laaa, sebab tu kot diorang 2 ketul je yg register haha!
tapi sekarang dah ramaiiiii sangat sampai berjuta2 lemon wooo~

Aduhhh banyak sebenarnya nak cter, tapi xpela, better korang layan gambar je,
sambil tengok gambar nanti saya ceghiteee mana yang patut kay? =P


Nadia. Naufal.  Kak Tasha. Abang Fatah. Kak Ain. Farhana.


Ok, cukup lah satu gambar sbg teaser buat masa ni.
Esok lusa datanglah blog ni lagi sebab tak larat nak update sampai habis.
Ngantuk gler baq ang. Promise kay datang lagi kat blog ni? 
Sayanora readers! Love you.. hahahaha~


1 comment:

  1. ingatkan byk gambarnya... hehehe... bru semangat nak scroll tgok gmbr wedding..heee

    ReplyDelete

Komen Selagi Boleh