Hangus Terbakar


Sungguh sadis. 
tak terungkap dengan kata-kata.
kami dikejutkan dengan suatu tragedi bertempat di kolej kediaman tercinta.
Kolej Pendeta Za'ba, UKM Bangi. 
(yuran mahal. zzzz)



Di suatu petang yang indah lagi tenang....

tetiba keluar asap dari arah belakang kolej kami


tertanya-tanya apakah punca sebenar asap tu keluar..T_T

dari jauh dah nampak kot.. 

asap semakin merebak. semorang dalam ketakutan...

banyak jugak nyawa terkorban especially 



nyamuk.. =P




maka, selesailah aktiviti mem'fogging' kawasan kolej kitorang petang semalam. nasib baik blok aku tak teruk kena asap. busuk gler habaq hang. patutnya diorang sembur asap ni kat blok budak laki je sebab merekalah punca kenapa mambang asap keluar. ehh?? hahaha~


20 comments:

  1. adoyai ingatkan apa td =.='' takziah kpd keluarga nyamuk yg mana terkorban ketika mana tgh mencari rezeki. sesuap darah...=.='

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha sedih kot anak cucu nyamuk tu..kesian! =P

      Delete
  2. ingatkan ada yg terbakar td. fogging rupanya. banyak nyawa terkorban. sob sob.. *sedih*

    ReplyDelete
    Replies
    1. eh? ni mesti sedih tipu. tawu dahhh.. ^_~

      Delete
  3. ceit. ingtkn ade org bakar sampah. rupenye fogging. LOL xD

    ReplyDelete
    Replies
    1. bakar sampah? haha. baik cakap bakar hutan terus.. xD

      Delete
  4. haha ingatkan betol betol kolej terbakarrr!! ohhh

    ReplyDelete
  5. Jom join Give away dot my. 10 domain bakal diberikan. Easy n simple

    http://www.khairul-zamri.com/2012/11/give-away-dot-my.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. opss sorry terlepas pandang. busy katakan.. T_T

      Delete
  6. ceh mati2 ingat terbakar tadi.. tipah tertipu :P haha.. nanti kena denggi nanti kalau tak fogging.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. fogging takpe, jangan frogging. ekekeke~!

      Delete
  7. fogging time

    wahhh..bekas kolejku. slama 4 thn menetap kt sana...masih seperti dulu..terasa nk lepak2 kt sana plk..

    ReplyDelete
    Replies
    1. er yeke? hahaha. za'ba tak best. lalala~

      Delete
  8. bikin gempakla dia...igtkan btul2 terbakar...ehehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau betul2 terbakar memang tak sempat nak update entry.
      baik lari selamatkan diri... T_T

      Delete
  9. Memang x suka sangat time fogging ni...

    ReplyDelete
    Replies
    1. rasanya memang semua orang tak suka..
      tak tahu la kot2 ada yang gembira. huks.. >,<

      Delete

Komen Selagi Boleh