Warna-warni Konvo UKM Ke-40


Assalamualaikum uolz..sihat? pes en pomos mekaseh la kat uolz sebab sudi jenguk sini lagi. memandangkan sejak kebelakangan ni saya agak sibuk, ceh agak jelahh.. padahal buat2 sibuk je. hiks. iolz tahu la, uolz lebih suka tengok gambar daripada baca entry panjang lebooor an, an, an? maka dengan tak nak membuang masa, jommmm kita layannnn~


Konvo + gamelan + makan je = gemuk  (heaven kot. haha!)


Purplish girls


Lepak reramai kat bilik Acik. Terbaik~


Kebetulan pakai baju sama colour dgn bebudak koir. Lol.. =p


Nadia Nazreen, classmate masa Form 4. yey! kami kembar nama.. =)


Senioritato Diploma Pentadbiran Kehakiman dan Guaman Islam. hiks~


Kak Fizah, baru habis master, tengah sambung PHD. brides to be.. ^_^


Thumbs up Abang Jijie and the gang. pewaris tradisi gamelan UKM.. ^_^


Pesta Konvo. nak masuk rumah hantu tapi tengoklah dia tulis apa. ggr~


Tahniah kepada semua alumni. apapun, saya punya konvo lama lagi. sempat la korang nak kumpul duit masuk meminang. miahahahaha ! peace.. ^_^

19 comments:

  1. ingatkan nadia yg konvo. huhu.. meriah je nampak.
    amboii.. lps konvo terus nak tawen ke? hikhik..

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha..saya tumpang amik berkat je cik na..
      ingat camtu la, lepas konvo terus bina masjid..
      lalalala~~~ yey! berangan lebih.. xD

      Delete
  2. Bukan nadia yg konvo ke? nadia ada apa time nie? persembahan tu eh? eh banyak tanya pulak.. keh3.. haha lawak la hantu rehat tu. Boleh pulak dia berehat eh, letih asyik ganggu org je :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. uwaaa bukan la aida..saya lambat lagi konvo.. :'(
      hantu tu serius tak serammmm sebab yang jadi hantu majoriti budak2 yang dah dikenali..miahahahaha~!!!! =P

      Delete
  3. Meriahnya konvo..teringat masa konvo dulu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. tumpang konvo orang pun dah rasa kemeriahannya,
      inikan pula konvo sendiri..best best.. (^^,)

      Delete
  4. bhahhaha tergelak sensorag ternmpak notis 'hantu rehat'...pic hang kat side bar yg pegang bunga tu dh nmpak gaya mcm hg dh konvoi dh...hahha...apa2pon ak cuci2 mata jer n3 ni sbb byk pics :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha kan? kan? rugilah tak dapat amik pic dengan hantu..
      siapa suruh diorang rehat lama sangat.. =P

      Delete
  5. tak penah lagi pi pesta konvo ukm.. Salam Aidiladha.. =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. sekali sekala pergi lah..boleh belanja..haha! =P
      salam aidiladha juga... =)

      Delete
  6. amboi.. part msk meminang tu yg x thn. hahahahha

    btw nadia mask team ape? gamelan ke?

    ReplyDelete
    Replies
    1. team apa? nak tahu datang la sini..wakakaka~!!! =P

      Delete
    2. Teringat plank masa akak konvo kat Dectar tu..rindunya..

      Delete
    3. @Kak M: Dectar menanti kedatangan akak bila2 masa je.. ^^,

      @Haz: haha~ a'ah la, gamelan. itu aje yg mampu.. =p

      Delete
  7. ahaaaa....ayat last tu yg menarik hehehee

    ReplyDelete
  8. Replies
    1. hikhikhik..janganlah puji.. maluuu..
      (padahal kembang setaman dah ni).. =P

      Delete

Komen Selagi Boleh