Cik Buaya 1st GiveAway : Choose Your Prize



~ Assalamualaikum~



Cik Buaya 1st GiveAway : Choose Your Prize

bila cakap pasal HADIAH, semua orang suka. semua orang nak. aw aw~
especially saya! orang cakap, rezeki jangan di tolak, kawan blogger mesti di cari.
sebab tu saya dengan rajinnya nak join GA oleh Cik Buaya ni.
hinsss hinsss hinsss~




ini banner GA


don wori be hepi. senang je. apa yang korang kena buat cuma
pilih salah satu hadiah di bawah kalau korang bertuah dipilih sebagai pemenang !



pemenang akan dipilih mengikut random.org
kalau x ramai cik buaya buat cabutan undi :P



itu je ke? yup! itu saje. senang kan? apa lagi, jom pilih!



senarai hadiah:
1. Kamera Lomo with film worth RM50++
2. Miss Rose Make Up Pallete worth RM50++
3. Topup bernilai RM50
4. Wang Tunai berjumlah RM50



uishhh. rambang mata.
=,=


dengan ini, secara rasminya saya pilih hadiah nombor :
4. Wang Tunai berjumlah RM 50



tarikh tutup: 12 Ogos 201


p/s: saya tag  3 orang ni :

^_______^

Dah siap pilih hadiah nanti jangan lupa bagi link kat Cik Buaya ye! 




3 comments:

  1. hehehe...meh join sekali meh.. =)

    ReplyDelete
  2. Terima Kasih sebab sudi join GA cik buaya :D
    Jangan lupa like link sponsor

    http://www.facebook.com/PurseLoversOnline

    dan semak no bertuah anda disini

    http://rara-zura.blogspot.com/2012/07/senarai-peserta-cik-buaya-1st-giveaway.html

    terima kasih sekali lagi
    nntkan keputusan pemenang ok :)

    ReplyDelete

Komen Selagi Boleh